Všeobecné podmínky pro návštěvníky konferencí CryptoByte a Bastlday

1. Úvodní ustanovení

1.1. Pořadatel a organizátor konferencí CryptoByte a BastlDay (dále jen akce) je Dušan Kmetyo, sídlem: Franklinova 579, 460 15, Liberec – Liberec XV-Starý Harcov, IČ: 446 010 77, dále označen jen jako „pořadatel“ nebo „organizátor“.

2. Účast na akci

2.1. Účast na akci je umožněna pouze řádně registrovaným účastníkům.

2.2. Účastníkem ve smyslu tohoto dokumentu se rozumí držitel platné vstupenky jakékoliv kategorie, vystavovatel, přednášející a zástupce sdělovacích prostředků.

3. Registrace

3.1. Registrace na akci se provádí skrze registrační portál, prostřednictvím registračního formuláře při nákupu vstupenky, zveřejněného na webové stránce pořadatele.

3.2. V registračním formuláři je nutno uvést následující údaje a to:

  • Jméno a příjmení
  • Bydliště (pouze město)
  • E-mailovou adresu

3.3. Bez informací uvedených v odst. 3.2 nebude registrace přijata.

3.4. Registrační formulář je do potvrzení ze strany pořadatele pouze nezávaznou nabídkou bez nároku na účast či jiné plnění, vyjma vrácení platby za uhrazené vstupné v souladu s čl. 5.9.

3.5. Odesláním registračního formuláře projevuje zájemce souhlas s podmínkami účasti na akci.

3.6. Registrace je omezena kapacitou pořádané akce.

3.7. Pořadatel si vyhrazuje právo odmítnout registraci bez dalšího.

4. Platební podmínky

4.1. Úhrada příslušné částky za vstupenku, v souladu s aktuálním ceníkem, musí být provedena předem jedním z následujících způsobů, a to:

  • Bankovním převodem v Korunách českých na účet pořadatele;
  • Bitcoin přes Lightning network;
  • Bitcoin on-chain.

4.2. V případě úhrady vstupného v měně odlišné od České Koruny je závazný kurz uvedený v aktuálním ceníku pořadatele k datu odeslání registrace.

4.3. Vstupné se považuje za uhrazené výhradně potvrzením ze strany pořadatele bez ohledu na datum odeslání či připsání platby na účet pořadatele.

4.4. Úhrada vstupného na místě v hotovosti není garantována.

5. Zrušení účasti na akci

5.1. Registraci je možno bez poplatku zrušit do okamžiku potvrzení ze strany pořadatele, a to zpravidla do 24 h.

5.2. Zrušení potvrzené registrace ze strany účastníka, je zatíženo storno poplatkem a to následovně:

  • Při žádosti o zrušení doručené více jak 90 kalendářních dní před dnem konání akce, je účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny vstupného;
  • Při žádosti o zrušení doručené 90 a méně kalendářních dní před dnem konání akce, je účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny vstupného.

5.3. O zrušení registrace je možno požádat elektronicky e-mailem na adresu pořadatele: [email protected], případně poštou na adresu sídla pořadatele uvedené v čl. 1, odst. 1.1.

5.4. Žádost o zrušení odeslaná z jiného e-mailu, než který byl použit při registraci, nebude akceptována.

5.5. Písemná žádost odeslaná prostřednictvím poštovních služeb na adresu sídla pořadatele je jedinou akceptovanou variantou v případě ztráty přístupu k e-mailové adrese, se kterou byla provedena registrace. Žádost musí obsahovat jednoznačný identifikátor platby.

5.6. V žádosti o zrušení je nutno uvést registrační údaje, včetně přiděleného čísla registrace, a zvolit účet vedený v Českých Korunách, na který má být vrácena uhrazená částka za vstupné. Žádost musí obsahovat jednoznačný identifikátor platby.

5.7. Částka za uhrazené vstupné se vrací bez ohledu na zvolenou platební metodu pouze v Českých Korunách.

5.8. Registrace je zrušena k okamžiku potvrzení ze strany pořadatele.

5.9. Pořadatel po zrušení či odmítnutí registrace odešle příslušnou uhrazenou částku za vstupné zpět na zvolený účet v Českých Korunách, a to zpravidla do 72 hodin.

6. Vstupenky

6.1. Vstupenky, dále označované jako „visačky“ nebo „náramky“, jsou nepřenosné.

6.2. Přenechání visačky či náramku jiné osobě je možné pouze po předchozím oznámení údajů o novém držiteli v rozsahu uvedeném v odstavci 3.2.

6.3. Změna držitele visačky/náramku na místě konání akce je možná.

7. Rozsah poskytovaných služeb a program akce

7.1. Kategorie zakoupené vstupenky definuje rozsah poskytovaných služeb ze strany pořadatele a případná další oprávnění pro účastníka akce.

7.2. Jednotlivé kategorie a související oprávnění jsou uvedeny na webových stránkách akce.

7.3. Služby a oprávnění uvedené u jednotlivých kategorií vstupenek mohou být přiměřeně pozměněny pořadatelem bez dalšího upozornění.

7.4. Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu programu akce, včetně uvedených přednášejících, s ohledem na charakter a očekávání účastníků akce.

8. Účastníci

8.1. Pořadatel neodpovídá za škody na majetku, zdraví nebo životě, vzniklé účastníkovi působením přírodních sil, jeho vlastním zaviněním či jednáním jiného účastníka.

8.2. Každý účastník je povinen respektovat a dbát pokynů pořadatele, organizátorů či jiných pověřených osob.

8.3. Narušování akce účastníkem může vést k jeho vyloučení a vykázání z prostor konání akce bez nároku na vrácení vstupného.

8.4. Pořadatel si vyhrazuje právo vyloučit účastníka z akce bez udání důvodu.

9. Ostatní

9.1. Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu termínu či místa konání akce.

9.2. Účastník o případné změně termínu či místa konání akce bude vyrozuměn přede dnem jejího konání, a to jak na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři, tak na internetových stránkách pořadatele.

9.3. Zrušení akce z důvodů na straně pořadatele zakládá účastníkovi nárok na vrácení plné částky za uhrazené vstupné, vyjma nákladů souvisejících s jeho účastí na akci. Např. předem zaplacené ubytování, doprava apod.

9.4. Zrušení akce z důvodů neležících na straně pořadatele či vis maior zakládá účastníkovi nárok na účast na dalším, bezprostředně následujícím ročníku akce nebo vrácení částky za uhrazené vstupné.

9.5. Žádost o vrácení vstupného dle odstavce 9.3. a 9.4. musí být doručena elektronicky na e-mailovou adresu pořadatele či písemně na adresu jeho sídla, a to do 60 dnů po dni následujícím výzvě k podávání žádostí.

9.6. V žádosti o vrácení částky za vstupné dle předchozích odstavců se přiměřeně použije odst. 5.3. až 5.8.

9.7. Uplynutím lhůty dle odst. 9.5. zaniká právo účastníka na vrácení částky za uhrazené vstupné.

10. Pořizování záznamů a ochrana osobních údajů

10.1. Odesláním registračního formuláře uděluje účastník souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu se zásadami pro jejich zpracování. Blíže dokument: Souhlas se zpracováním osobních údajů

10.2. Foto či videodokumentace obsahující podobu účastníka pořízená oprávněnými osobami ze strany pořadatele může být použita pro propagaci akcí pořádaných pořadatelem. Odesláním registračního formuláře s výše uvedeným účastník souhlasí.

10.3. Pořadatel se zavazuje vyvarovat použití kompromitujících či zesměšňujících záběrů účastníků.

10.4. Každý účastník je oprávněn pořizovat foto či videodokumentaci akce pro svou vlastní potřebu s ohledem na práva třetích osob.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 5. února.2024

© 2025 CryptoByte
Stránky vytvořil Develit.io